Sunday, December 6, 2009

Mesti Bace.. Kereta Terbabas Dlm KB Mall

Uish.. kereta kuning ini bukan mabuk mahupun test kekebalan ye puan2 dan tuan2. Tp die terOVER reverse pastu langgar tembok kat roof top KB Mall tuh, inilah akibat nye :











sumber : http://ntvirus.wordpress.com/2009/12/06/kb-mall-runtuh/


Kjdn ni telah mengakibatkan sorang mangsa mati dan 3 lagi cedera. Takziah kepada keluarga mngsa. Dikatakan 2 orang yg berada dlm kete kunig tuh sempat melarikan diri dr tempat kejadian.

Moral : Reverse too fast?? U might regret it later...

P/s: Bangunan pun satu; wpn orang x nampak bp kali kontraktor plaster (in this case cm x plaster langsong, dah la brick nye one layer je); kalau dah jadi cmni kan payah? Safety 1st.. nih duit 1st.. Pyh la gini... Renung2kan...

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. yesza.. elak kemalangan dan sumber2 yg boleh mengakibatkan kemalangan termasuk makan karipap semasa memandu.. hahaha!

    ReplyDelete
  3. aku slalu mkn kuih lapis mase memandu.hahaha.

    ReplyDelete
  4. carik kontraktor ni la papehal pon(bajet la keje kat comp contrctor)hahaha.,.sebab mcm bangang je wat bangunan mcm ni.nih pojek jota2 ni.siot je.bak kate ko kalu ko langgo dinding tu ngan basikal pon bole pecah kot lom g aku langgo kot ngan rollerblade aku pon ranap dinding tu mungkin juga kalu mcm kite bergurau senda,aku tolak ko dengan kuat pon kot ko leh tembos ke bwh...haihhh...

    ReplyDelete
  5. jap! cam ade double meaning je pusat??? Hahahaha! nak tau x ari tuh aku blk umah mak bpk aku siap leh saun direct g tgk kemantopan badan aku skang.. derang kate tolong jgn makan byk lagi.. siap membekalkan gula2 fiber utk aku membuang lapisan lemak yg x diperlukan dlm badan dan jgn makan nasik! haahahahahaha~ aiyakk!! Biase orang blk umah fmly jamu makan, aku plak kene pose... dan yg penting raye tahun depan no more itik... lauk itu telah di banned utk kesihatan. Hahahahaha! mungkin aku perlu buka satu thread utk kisah ini???

    ReplyDelete